Media Commissie

UPP_6196.jpg
Media Commissie 2022-2023

Heb jij interesse in sociale media, promotie en communicatie? Dan is de Media Commissie iets voor jou!

Als lid van de Media Commissie draag je de verantwoordelijkheid voor een goede promotie van de diverse activiteiten die onze andere commissies organiseren. Daarnaast zorg jij doormiddel van sociale media voor een stukje bonding en interactie met de leden. Het is een unieke gelegenheid om je communicatieve vaardigheden te ontwikkelen, nieuwe vrienden te maken en een waardevolle bijdrage te leveren aan de dynamiek van onze vereniging en het Instituut voor Veiligheid.

Samen zullen we ervoor zorgen dat onze studievereniging straalt en dat iedereen op de hoogte is van de geweldige activiteiten en mogelijkheden die Integrale Veiligheidskunde te bieden heeft.

Heb je verder nog vragen of lijkt het jou leuk om ons team te versterken? Stuur dan een E-mail naar info@sv-vesta.nl.

Onze partners